Нашето начало.

Основана през 2009 г., BMT е изградила впечатляваща репутация и силен опит като услуги за управление на ИТ инфраструктура. От създаването си, ние работим като стратегически партньор на много организации – малки и големи бизнеси – в предоставянето на висококачествен хардуер, софтуер и ИТ услуги. Клиентите обичаха новия подход. Радваха се на по-високо ниво на услуги – на по-ниски цени.

Технологии

Като екип, не бихме могли да овладеем всички нововъзникващи интернет технологии.
Честа практика е повечето ИТ специалисти да се опитват да се справят с проблеми, които не могат да решат. В крайна сметка, вие харчите все повече пари и все още имате проблеми със сървъра. Ние избягваме този проблем, като просто не приемаме работа, която не знаем как да свършим. В резултат на това, оправяме проблемите, които можем да решим бързо и често на по-ниска обща цена от бюджетни доставчици за управление на сървър.

10 години и все още се учим

Наречете ни бавни в ученето, но десет години от основаването ни все още намираме по-добри начини да направим дори най-основните неща. От резервни копия до мониторинг и сигурност, ние непрекъснато адаптираме нашите услуги, за да отговорим на постоянно променящите се предизвикателства на управлението на бизнес онлайн. Това е основна част от нашия подход – никога не спираме да се подобряваме. Измерваме времето за отговаряне на запитване, честота на запитванията и скоростта на затваряне на първите запитвания и други неща, за да се уверим, че непрекъснато подобряваме услугите си. Тази ангажираност да правим всичко възможно рефлектира върху процента ни на задържане на клиенти. Например, все още имаме клиенти от 2009 година. Никой не продължава да работи с компания в продължение на десет години, ако не вършат добре работата.

Фокусът ни е да доставим стойност

За последните две години се фокусирахме върху предоставянето на още по-голяма стойност в нашите услуги. Ние правим това чрез непрекъснато идентифициране на ключови показатели, които могат да служат като ранни индикатори за сървърни проблеми. Например, следим дълбочината на опашката за имейли на сървърите, които управляваме. Открихме, че това е отличен показател за активността на спама. Този подход ни позволява да хванем експлойт на уеб сайта, компрометирани акаунти на крайни потребители и други проблеми с електронната поща, преди сървърът да бъде включен в черния списък. Чрез фина настройка, клиентите ни виждат много по-малко проблеми с изпращането на имейли. Ние наблюдаваме натоварвания, процеси и други данни, за да откриваме други потенциални проблеми със сървъра. Това е само един пример за това как непрекъснато придаваме все повече и повече стойност на нашите услуги. От единични сървъри до сложни клъстери, които обработват десетки милиони прегледи на страници, ние работим с нашите клиенти, за да се уверим, че получават най-доброто за бюджетите си.

Свържете се с нас за безплатна ИТ консултация!